søndag den 23. juni 2013

Let her go


Jeg synes da lige at i skal høre noget jeg har lært at spille på klaver. :) Hvis der er stemning for det kan det godt være at jeg lægger nogle flere ud. :) Skriv gerne jeres mening i kommentaren. :)

Kan i spille på noget?

-Anna

4 kommentarer:

  1. Du er godt nok god, Anna! Den her sang er også en af mine yndligssange, hæhæ.

    http://line-in-wonderland.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Haha, den spiller min lillebror også! Du er super god :D
    Er det bare mig, eller har klaveret en irreriterende lyd? Det er mest i starten...

    Kig gerne forbi med ris eller ros :)
    http://sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nice! :)
      Det er pga. at kameraet står for tæt på klaveret. :)
      Det gør jeg da med glæde. :)
      -Anna

      Slet