Et par af jer har
efterspurgt opskriften på den
smoothie jeg lavede. Så her kommer den: :)
En håndfuld blåbær
En håndfuld hindbær
En skefuld flormelis
En teskefuld vanilijesukker
Mælk til det cirka dækker bærene
Hvis i godt kan lide den fra
Mc Donald så har jeg forsøgt at lave min egen(
bare mere frisk)
Hvis nogle har lyst til at prøve den kommer den her: :)
To håndfulde jordbær
En skefuld flormelis
En teskefuld vanilijesukker
Mælk til det cirka dækker bærene
-Anna
Det lyder lækkert! Lavede selv smoothie igår, mmm :)
SvarSlethttp://sarahriisager.blogspot.dk
De smager også godt. :)
Slet-Anna