UGENS BLOG

Om ugens blog:

Ugens blogger er noget helt nyt på bloggen. Din blog kan blive udvalgt som ugens blog hvis du:

-Følger mig på Bloglovin´ 
-Er fast læser
-Kommenterer på nogle af mine indlæg
-Mener at din blog har noget at byde på
-Smider dit link nede i kommentaren


___________________________________________________________________________________________________________________
Uge nr 3





Så er det igen blevet tid til ''Ugens blog''. Dog lidt forsinket. :)
I denne uge er det Anna fra bloggen ''Anna smiler''.
Anna er en pige fra 96, som elsker at spille skuespil, synge, danse og tage billeder. Hun har altid et smil klar og hendes blog stråler af positive ting i hendes hverdag. Hun er rigtig god til at tage billeder og billedkvaliteten er helt i top. Følg hende hvis du elsker inspiration og gerne vil læse en spændende blog. :)
Tjek hendes blog ud HER!

___________________________________________________________________________________________________________________


Uge nr 2
http://line-in-wonderland.blogspot.dk


Så er det blevet tid til ugens blog igen. I denne uge er det søde Lines blog. :)

Line er en rigtig god blogger. Hun skriver om det hun går og laver og tager nogle rigtig flotte billeder. Til alle jer derude: Tjek hendes blog. Den er super fin og gennemtænkt. Hun har et flot layout og skriver rigtig spændende ting. Hvis det lyder som noget for dig så tjek hendes blog ud HER!


-Anna

___________________________________________________________________________________________________________________



Uge nr 1




Den første blogger er nu fundet. Pigen hedder Mia og er 16 år gammel og kommer fra Sydsjælland. Hun blogger om lidt af hvert og man får et indtryk af at hun er en virkelig sød pige. Som i kan se ovenover tager hun også nogle rigtig flotte billeder. Jeg synes at i allesammen skal tjekke hendes blog ud. Se hendes blog HER!

-Anna


___________________________________________________________________________________________________________________

8 kommentarer:

  1. Fedt nok!

    http://line-in-wonderland.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at høre at du kan lide idéen. :)
      -Anna

      Slet
  2. Rigtig god og anderledes idé:)

    SvarSlet
  3. Fed idé! :)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er rigtig glad for at du kan lide den. :)
      -Anna

      Slet
  4. Ret genialt, det må jeg indrømme!

    http://sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet