tirsdag den 30. juli 2013

Sarah med på tur









Som i nok kan se så er mine blogindlæg ret sjældne for tiden, men jeg har simpelthen så mange aftaler. :) Da jeg var ude at sejle havde jeg Sarah med i et par dage, og i skal selvfølgelig ikke snydes for billederne vi tog undervejs. :) Jeg håber i nyder den dejlige ferie, som desværre snart slutter for nogle. :)

-Anna

onsdag den 24. juli 2013

En vandring til Sønderbjerg - Anholt












Undskyld at jeg ikke har skrevet å meget her i ferien, men internettet har simpelthen været for dårligt. :( I får lige et par billeder fra turen til Sønderbjerg. Sønderbjerg er Anholts højeste punkt og der er en dejlig udsigt. Håber i nyder det gode vejr. :)

-Anna

søndag den 7. juli 2013

Ugens blog






Så er det igen blevet tid til ''Ugens blog''. Dog lidt forsinket. :)
I denne uge er det Anna fra bloggen ''Anna smiler''.
Anna er en pige fra 96, som elsker at spille skuespil, synge, danse og tage billeder. Hun har altid et smil klar og hendes blog stråler af positive ting i hendes hverdag. Hun er rigtig god til at tage billeder og billedkvaliteten er helt i top. Følg hende hvis du elsker inspiration og gerne vil læse en spændende blog. :)
Tjek hendes blog ud HER!

-Anna

Bloglovin´


Google Friend Connect lukker ikke alligevel!

Men i kan stadg følge mig på Bloglovin´ HER!

Link jeres Bloglovin´ i kommentaren i dette indlæg.

-Anna

Sommer på Anholt















Hej alle jer derude! :) Jeg beklager at jeg først har skrevet nu, men jeg har ikke haft internet før nu. :)
Sommeren er skudt igang og jeg ligger lige nu på Anholt i vores båd. :) Vejret er skønt og solen skinner højt på himlen. I får lige et par billeder af stranden og et par andre af lidt af hvert. :)
Kvinden på billederne er min mor.

Hvad har i lavet i ferien indtil videre? :)

Jeg ville blive glad hvis i ville følge mig på bloglovin´

-Anna

lørdag den 29. juni 2013

D.I.Y.




Jeg havde nogle bukser fra Sisters Point, som virkelig sad dårligt på mig. Jeg valgte derfor at klippe dem til shorts. Hvad synes i om dem?

Klipper i også i jeres gamle tøj?

-Anna

tirsdag den 25. juni 2013

Make-up




I får lige et par billeder af noget make-up jeg lagde på min veninde Sarah. Hvad synes i? Kunne det være noget i ville gå med? 

Hvor meget make-up bruger i? :)

-Anna

mandag den 24. juni 2013

Ugens blog




Så er det blevet tid til ugens blog igen. I denne uge er det søde Lines blog. :)
Line er en rigtig god blogger. Hun skriver om det hun går og laver og tager nogle rigtig flotte billeder. Til alle jer derude: Tjek hendes blog. Den er super fin og gennemtænkt. Hun har et flot layout og skriver rigtig spændende ting. Hvis det lyder som noget for dig så tjek hendes blog ud HER!

-Anna