Du er godt nok god, Anna! Den her sang er også en af mine yndligssange, hæhæ.http://line-in-wonderland.blogspot.dk/
Tusind tak. :) Så er vi to. :)-Anna
Haha, den spiller min lillebror også! Du er super god :DEr det bare mig, eller har klaveret en irreriterende lyd? Det er mest i starten...Kig gerne forbi med ris eller ros :)http://sarahriisager.blogspot.dk
Nice! :)Det er pga. at kameraet står for tæt på klaveret. :)Det gør jeg da med glæde. :)-Anna
Du er godt nok god, Anna! Den her sang er også en af mine yndligssange, hæhæ.
SvarSlethttp://line-in-wonderland.blogspot.dk/
Tusind tak. :) Så er vi to. :)
Slet-Anna
Haha, den spiller min lillebror også! Du er super god :D
SvarSletEr det bare mig, eller har klaveret en irreriterende lyd? Det er mest i starten...
Kig gerne forbi med ris eller ros :)
http://sarahriisager.blogspot.dk
Nice! :)
SletDet er pga. at kameraet står for tæt på klaveret. :)
Det gør jeg da med glæde. :)
-Anna