Sky blue
Sider
START
OM MIG
KONTAKT
BLOGLOVIN´
UGENS BLOG
mandag den 24. juni 2013
Shopping
Hej alle mine
skønne læsere
! Jeg har lige været en
lille tur inde i byen
sammen med
Sarah og Helene
.
Her er hvad jeg har købt:
Top fra H&M til 100,-
Shorts fra new york til 300,-
Kjole fra H&M til 130,-
Nu er det snart ferie. Glæder i jer?
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar