mandag den 24. juni 2013

Shopping






Hej alle mine skønne læsere! Jeg har lige været en lille tur inde i byen sammen med Sarah og Helene.

Her er hvad jeg har købt:
Top fra H&M til 100,-
Shorts fra new york til 300,-
Kjole fra H&M til 130,-

Nu er det snart ferie. Glæder i jer?

-Anna



Ingen kommentarer:

Send en kommentar