Hej, jeg er virkelig glad for, at du har fulgt mig på GFC, men imorgen lukker det, og jeg mister alle mine følgere derfra.. :( Det ville betyde meget for mig, hvis du ville følge mig på bloglovin' <3
Btw, ligesom Signe skriver så lukker Google friend connect jo i dag, så hvis du vil blive ved med at følge med på min blog, så husk at følge med Bloglovin'!
Hej, jeg er virkelig glad for, at du har fulgt mig på GFC, men imorgen lukker det, og jeg mister alle mine følgere derfra.. :( Det ville betyde meget for mig, hvis du ville følge mig på bloglovin' <3
SvarSlethttp://www.bloglovin.com/blog/7307149
Knus Signe
beautymorebeauty.blogspot.dk
Selvfølgelig vil jeg da det. :) jeg gør det med det samme. :)
Slet-Anna
De er da blevet super fede! Har selv et par jeans fra genbrugen liggende, som jeg vil klippe til shorts. Skal bare lige tage mig sammen...
SvarSletTusind tak! :) haha, ja, det er jo lige det. :)
Slet-Anna
Du har klippet dem ret godt! Elsker at lave bukser til shorts, det føles som at købe helt nye shorts! :-)
SvarSlethttp://anna-smiler.blogspot.dk/
Btw, ligesom Signe skriver så lukker Google friend connect jo i dag, så hvis du vil blive ved med at følge med på min blog, så husk at følge med Bloglovin'!
SletKys og kram!
http://anna-smiler.blogspot.dk/
http://www.bloglovin.com/en/blog/4622875
Det er også bare så hyggeligt. :) Jeg skal nok følge dig på bloglovin. :)
Slet-Anna
Super lækkert, elsker at øre det selv på den måde! :)
SvarSletMin kusine og jeg har lige startet en blog, og det ville glæde mig meget hvis du ville kigge forbi? :)
www.minuit.dk
Knus
Jeg kigger da lige forbi. :)
Slet-Anna
Fin blog. Jeg er lige blevet fast læser. Jeg håber at du vil tage et kig forbi min blog, og måske blive fast læser, hvis den er noget for dig.
SvarSlet//camilla
Desværre kan man ikke følge via GFC mere, så jeg ville blive over lykkelig hvis du ville følge mig på Bloglovin. :)
SletJeg kigger den da lige. :)
-Anna