tirsdag den 25. juni 2013

Make-up




I får lige et par billeder af noget make-up jeg lagde på min veninde Sarah. Hvad synes i? Kunne det være noget i ville gå med? 

Hvor meget make-up bruger i? :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. Wow, ja, det er super fedt! Jeg ville nok undlade eyelineren i øjenkrogen, men ellers er det rigtig flot:) Din veninde har godt nok flotte lange vipper!

    http://sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det var fordi vi i starten ville lave det sygt overdrevet. :) Ja, jeg misunder hende. :)
      -Anna

      Slet
  2. Hvor ser det bare godt ud!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet