lørdag den 29. juni 2013

D.I.Y.




Jeg havde nogle bukser fra Sisters Point, som virkelig sad dårligt på mig. Jeg valgte derfor at klippe dem til shorts. Hvad synes i om dem?

Klipper i også i jeres gamle tøj?

-Anna

11 kommentarer:

  1. Hej, jeg er virkelig glad for, at du har fulgt mig på GFC, men imorgen lukker det, og jeg mister alle mine følgere derfra.. :( Det ville betyde meget for mig, hvis du ville følge mig på bloglovin' <3

    http://www.bloglovin.com/blog/7307149

    Knus Signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig vil jeg da det. :) jeg gør det med det samme. :)
      -Anna

      Slet
  2. De er da blevet super fede! Har selv et par jeans fra genbrugen liggende, som jeg vil klippe til shorts. Skal bare lige tage mig sammen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) haha, ja, det er jo lige det. :)
      -Anna

      Slet
  3. Du har klippet dem ret godt! Elsker at lave bukser til shorts, det føles som at købe helt nye shorts! :-)

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Btw, ligesom Signe skriver så lukker Google friend connect jo i dag, så hvis du vil blive ved med at følge med på min blog, så husk at følge med Bloglovin'!

      Kys og kram!

      http://anna-smiler.blogspot.dk/
      http://www.bloglovin.com/en/blog/4622875

      Slet
    2. Det er også bare så hyggeligt. :) Jeg skal nok følge dig på bloglovin. :)
      -Anna

      Slet
  4. Super lækkert, elsker at øre det selv på den måde! :)

    Min kusine og jeg har lige startet en blog, og det ville glæde mig meget hvis du ville kigge forbi? :)
    www.minuit.dk

    Knus

    SvarSlet
  5. Fin blog. Jeg er lige blevet fast læser. Jeg håber at du vil tage et kig forbi min blog, og måske blive fast læser, hvis den er noget for dig.

    //camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre kan man ikke følge via GFC mere, så jeg ville blive over lykkelig hvis du ville følge mig på Bloglovin. :)
      Jeg kigger den da lige. :)
      -Anna

      Slet