søndag den 7. juli 2013

Sommer på Anholt















Hej alle jer derude! :) Jeg beklager at jeg først har skrevet nu, men jeg har ikke haft internet før nu. :)
Sommeren er skudt igang og jeg ligger lige nu på Anholt i vores båd. :) Vejret er skønt og solen skinner højt på himlen. I får lige et par billeder af stranden og et par andre af lidt af hvert. :)
Kvinden på billederne er min mor.

Hvad har i lavet i ferien indtil videre? :)

Jeg ville blive glad hvis i ville følge mig på bloglovin´

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar