Hej alle jer derude! :) Jeg beklager at jeg først har skrevet nu, men jeg har
ikke haft internet før nu. :)
Sommeren er
skudt igang og jeg ligger lige nu på
Anholt i vores båd. :) Vejret er skønt og
solen skinner højt på himlen. I får lige et par billeder af
stranden og et par andre af lidt af hvert. :)
Kvinden på billederne er min mor.
Hvad har i lavet i ferien indtil videre? :)
Jeg ville blive glad hvis i ville følge mig på bloglovin´
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar