søndag den 16. juni 2013

Day 27








En samling du har

Jeg må indrømme at jeg har et svagt punkt for at købe alt for meget make-up. Jeg synes at det er så flot at kigge på. Jeg bruger ikke rigtig noget af det der står der. Det jeg bruger er i en taske. Sååehhmm, ja. :)

Har i meget make-up? 

-Anna

2 kommentarer:

  1. Jeg synes jeg har en del, eftersom jeg først er begyndt at gå med makeup for et halvt år siden. Og jeg elsker bare også at se på det!! :D

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så smukt på en eller anden mærkelig måde. :)
      -Anna

      Slet