En samling du har
Jeg må indrømme at jeg har et svagt punkt for at
købe alt for meget make-up. Jeg synes at det er så
flot at kigge på.
Jeg bruger ikke rigtig noget af det der står der. Det jeg bruger er i en taske. Sååehhmm, ja. :)
Har i meget make-up?
-Anna
Jeg synes jeg har en del, eftersom jeg først er begyndt at gå med makeup for et halvt år siden. Og jeg elsker bare også at se på det!! :D
SvarSletmiaekholm.blogspot.dk
Det er bare så smukt på en eller anden mærkelig måde. :)
Slet-Anna