søndag den 16. juni 2013

Day 26




Favorit band for tiden

Jeg har ikke noget favorit band for tiden, men jeg har virkelig forelsket mig i en sang. Den er med Maroon 5 og hedder Daylight. De fleste af jer kender den nok, men i får lige sangen alligevel :)

Har i et favorit band?

-Anna

2 kommentarer:

  1. Hvordan gør du så sangen kommer ind, så man kan afspille den inde på bloggen?

    - sweetlove-bloggen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Trykker på Nyt indlæg-Film-Youtube.
      Håber at det hjalp. :)
      -Anna

      Slet