søndag den 16. juni 2013

Day 28



Et billede fra sidste år og nu - Hvordan har du ændret dig?

Ja, det er så min ''evolution'' hvis man kan kalde det det. ;) Jeg ved ikke om jeg har ændret mig sådan rigtigt, lidt har man vel altid. Jeg bliver gladere for hvert år der går, så jeg håber på at være lykkelig når jeg bliver ældre. Lige nu ser jeg frem til at blive 16, men der er desværre et stykke tid til. :(

Har i ændret jer på det sidste år?

-Anna

2 kommentarer:

  1. Wow, jeg synes, din ansigtsform har ændret sig meget!

    Du må meget gerne tjekke min blog ud og evt. blive fast læser.
    http://line-in-wonderland.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det måske bare mig der ikke kan se det. :)
      Jeg kigger da lige forbi. ;)
      -Anna

      Slet