onsdag den 2. januar 2013

dagens outfit 1-1-13

Hej læsere!






Det er så mit outfit idag:)
Trøjen købte jeg for et par dage siden i H&M til 80,-
Bukserne er fra Vero Moda til 250,-

-Anna

1 kommentar:

  1. Jeg kan rigtig godt lide din trøje, som du ahr på. (:

    http://liketheblack.blogspot.dk/

    SvarSlet