Sky blue
Sider
START
OM MIG
KONTAKT
BLOGLOVIN´
UGENS BLOG
onsdag den 2. januar 2013
dagens outfit 1-1-13
Hej læsere!
Det er så mit outfit idag:)
Trøjen købte jeg for et par dage siden i H&M til 80,-
Bukserne er fra Vero Moda til 250,-
-Anna
1 kommentar:
Unknown
2. januar 2013 kl. 07.47
Jeg kan rigtig godt lide din trøje, som du ahr på. (:
http://liketheblack.blogspot.dk/
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Jeg kan rigtig godt lide din trøje, som du ahr på. (:
SvarSlethttp://liketheblack.blogspot.dk/