Hej læsere!
Idag har jeg valgt at være lidt kreativ:) Toppen i ser her har jeg lavet af en gammel aflagt trøje. Hvis i kunne tænke jer at se hvordan jeg har lavet den, er der en lille guide længere nede:)
Først skal man bruge en saks, en blyant og en sort tusch:)
Så skal man bruge en trøje, som man ikke bruger:)
Så klipper man ærmerne af, gerne til halvvejs nede på trøjen, det gør trøjen mere let og løs:)
Så klipper man trøjen så den bliver en smule mere nedringet foran og lidt længere nede bagpå:)
Så kan man skrive en eventuelt citat lidt ligesom jeg har gjort med den sorte tusch:)
Håber i kunne bruge det til noget:) Som i måske kan se har jeg valgt at bruge en sort top ovenpå min BH, så man ikke bare kan kigge ind fra siden ;)
-Anna.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar