torsdag den 3. januar 2013

Et tur i skoven

Hej læsere!






Idag har jeg så været en tur i skoven med min veninde Sarah:) Måske kan skoven ikke kaldes en skov. Den er ret lille. Måske nærmere en sø med nogle træer omkring:) Nå men ihvertfald her er et par billeder ;)

-Anna.

4 kommentarer: