Som i nok kan se så er mine blogindlæg ret sjældne for tiden, men jeg har simpelthen så
mange aftaler. :) Da jeg var
ude at sejle havde jeg
Sarah med i
et par dage, og i skal selvfølgelig
ikke snydes for billederne vi tog undervejs. :) Jeg håber i nyder den
dejlige ferie, som desværre snart slutter for nogle. :)
-Anna
Ihh hvor ser det hyggeligt ud! :)
SvarSletKig gerne forbi :)
miaekholm.blogspot.dk
Skønne stemnings billeder! Det ser alt for hyggeligt ud! :-)
SvarSlethttp://anna-smiler.blogspot.dk/
Sikke nogle dejlige billeder!
SvarSletXenia
http://theluxuryfactor.blogspot.dk/
Ser lækkert ud!!
SvarSletVille du have noget imod at følge min nye blog? Du fulgte nemlig min gamle, så hvis du stadig er interesseret i mine billeder hedder min nye blog fousaventures.blogspot.com
Håber du har det godt :-)
//Emilie Margrethe