tirsdag den 30. juli 2013

Sarah med på tur









Som i nok kan se så er mine blogindlæg ret sjældne for tiden, men jeg har simpelthen så mange aftaler. :) Da jeg var ude at sejle havde jeg Sarah med i et par dage, og i skal selvfølgelig ikke snydes for billederne vi tog undervejs. :) Jeg håber i nyder den dejlige ferie, som desværre snart slutter for nogle. :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser det hyggeligt ud! :)

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Skønne stemnings billeder! Det ser alt for hyggeligt ud! :-)

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige billeder!

    Xenia
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Ser lækkert ud!!

    Ville du have noget imod at følge min nye blog? Du fulgte nemlig min gamle, så hvis du stadig er interesseret i mine billeder hedder min nye blog fousaventures.blogspot.com

    Håber du har det godt :-)
    //Emilie Margrethe

    SvarSlet