Undskyld at jeg ikke har skrevet å meget her i ferien, men
internettet har simpelthen været for dårligt. :( I får lige et par billeder fra turen til
Sønderbjerg. Sønderbjerg er
Anholts højeste punkt og der er en
dejlig udsigt. Håber i nyder
det gode vejr. :)
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar