onsdag den 24. juli 2013

En vandring til Sønderbjerg - Anholt












Undskyld at jeg ikke har skrevet å meget her i ferien, men internettet har simpelthen været for dårligt. :( I får lige et par billeder fra turen til Sønderbjerg. Sønderbjerg er Anholts højeste punkt og der er en dejlig udsigt. Håber i nyder det gode vejr. :)

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar