uhm, den spiser jeg engang imellem, og den er så god :-)Kig forbi og smid en kommentar :-)Knus Signebeautymorebeauty.blogspot.dk
Så er vi 2 om at synes det. :)Det gør jeg da lige. :)-Anna
Uhhh, ikke lige noget for mig, brydes mig på ingen måde om bananer, haha :Dmiaekholm.blogspot.dk
Så er det jo heldigt at Yoggi har flere varianter. ;)Jeg kan også godt anbefale med jordbær og vanilie. :)-Anna
uhm, den spiser jeg engang imellem, og den er så god :-)
SvarSletKig forbi og smid en kommentar :-)
Knus Signe
beautymorebeauty.blogspot.dk
Så er vi 2 om at synes det. :)
SletDet gør jeg da lige. :)
-Anna
Uhhh, ikke lige noget for mig, brydes mig på ingen måde om bananer, haha :D
SvarSletmiaekholm.blogspot.dk
Så er det jo heldigt at Yoggi har flere varianter. ;)
SletJeg kan også godt anbefale med jordbær og vanilie. :)
-Anna