onsdag den 5. juni 2013

Yoghurt anbefaling




Hej skønne læsere! :)
I får lige en anbefaling på en fantastisk yoghurt fra Yoggi. Den smager skønt af pære og banan. For at gøre yoghurten mere spændende vil jeg anbefale jer at putte en banan i. :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. uhm, den spiser jeg engang imellem, og den er så god :-)

    Kig forbi og smid en kommentar :-)
    Knus Signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi 2 om at synes det. :)
      Det gør jeg da lige. :)
      -Anna

      Slet
  2. Uhhh, ikke lige noget for mig, brydes mig på ingen måde om bananer, haha :D

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det jo heldigt at Yoggi har flere varianter. ;)
      Jeg kan også godt anbefale med jordbær og vanilie. :)
      -Anna

      Slet