Det er godt nok ikke det helt store jeg selv laver, men et par små ting bliver det da til ind imellem.
Jeg er ikke helt sikker på om det er det der menes med ''lavet helt selv'', men ja. :)
For et års tid siden lavede jeg armbånd, som jeg solgte til folk der var interesserede, men det gik ligesom ikke så godt, så jeg droppede det efter et par måneder. Jeg nåede dog at sælge for omkring 500kr. :) Billedet er bare malet engang jeg kedede mig. :)
Laver i nogle gange noget selv? :)
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar