torsdag den 20. juni 2013

Smoothie




I får lige et par hurtige billeder af et par smoothies jeg lavede tidligere. De smager fantastisk! Kunne i tænke jer opskriften skriver i bare. :)

Hvad synes i om at jeg er begyndt at lave GIFs? (Billeder i bevægelse)

-Anna



4 kommentarer:

  1. Jeg kunne helt vildt godt tænke mig opskriften! :)


    - sweetlove-bloggen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Oki. Så laver jeg da lige et indlæg med det. :)
      -Anna

      Slet
  2. Hvordan laver du de der "gif's"? :-)
    - Ser forresten virkelig lækkert ud, vil gerne bede om en opskrift :o)

    Kig gerne forbi :')

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør min computer automatisk inde i google+ når jeg har taget billederne lige efter hinanden. :)
      Super, så får i lige opskriften. :)
      Det gør jeg da lige. :)
      -Anna

      Slet