Jeg elsker jordbær! Super flot og skarpt billede :D
De smager også helt fantastisk. Tak. :)-Anna
Uhm, jeg elsker jordbær, men jeg har faktisk slet ikke fået nogen i år. Det må jeg hellere få lavet om på :D- Knus fra Isabella <3www.isabellapernille.dk
Det er jo en fejl! :) Det bliver du simpelthen nødt til. :)-Anna
Jeg elsker jordbær! Super flot og skarpt billede :D
SvarSletDe smager også helt fantastisk. Tak. :)
Slet-Anna
Uhm, jeg elsker jordbær, men jeg har faktisk slet ikke fået nogen i år. Det må jeg hellere få lavet om på :D
SvarSlet- Knus fra Isabella <3
www.isabellapernille.dk
Det er jo en fejl! :) Det bliver du simpelthen nødt til. :)
Slet-Anna