søndag den 2. juni 2013

Our weirdness





Kender i det der, når man har en veninde man bare altid tager sindsygt mærkelige billeder med? Jeg kender det i hvert fald alt for godt! :) I får lige et par, lad os kalde det anderledes billeder af Frederikke og mig. :)

Har i også en veninde, som i altid gør det med? :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. haha, rigtig gode og sjove billeder! Det ser sjovt ud :)

    beautymorebauty.blogspot.dk

    Knus Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også! :)
      Tjekker lige. :)
      -Anna

      Slet
  2. Dejlige dage med smukke mennesker. Det må vi gøre igen, SNART!
    Fed blog du har dig her! :-D<3
    - Frederikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan da kun sige i lige måde! :) Ja da.:)
      Tak tak! :)<3
      -Anna

      Slet