Mit celebrity crush
Jeg er ikke en af de der typer som forelsker mig i en kendt. Når jeg ved at jeg aldrig kommer til at møde personerne så synes jeg at det er en smule overdrevet. I skal ikke tage det som en kritik på nogen måde. Det er bare min mening. :)
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar