Kender i det der, når man har en veninde man bare altid tager
sindsygt mærkelige billeder med? Jeg kender det i hvert fald alt for godt! :) I får lige et par, lad os kalde det
anderledes billeder af
Frederikke og
mig. :)
Har i også en veninde, som i altid gør det med? :)
-Anna
haha, rigtig gode og sjove billeder! Det ser sjovt ud :)
SvarSletbeautymorebauty.blogspot.dk
Knus Signe
Det var det også! :)
SletTjekker lige. :)
-Anna
Dejlige dage med smukke mennesker. Det må vi gøre igen, SNART!
SvarSletFed blog du har dig her! :-D<3
- Frederikke
Kan da kun sige i lige måde! :) Ja da.:)
SletTak tak! :)<3
-Anna