onsdag den 19. juni 2013

Feel the summer!


Så er jordbær sæsonen godt igang, så nu skal der spises jordbær! :)<3

Hvad synes i om jordbær? :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker jordbær! Super flot og skarpt billede :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De smager også helt fantastisk. Tak. :)
      -Anna

      Slet
  2. Uhm, jeg elsker jordbær, men jeg har faktisk slet ikke fået nogen i år. Det må jeg hellere få lavet om på :D

    - Knus fra Isabella <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo en fejl! :) Det bliver du simpelthen nødt til. :)
      -Anna

      Slet