onsdag den 19. juni 2013
Day 30
Hvor er du om 5 år?
Man kan jo ikke forudse hvad der kommer til at ske i fremtiden, men man har selvfølgelig altid nogle ønsker. Jeg regner med at tage på handelsskolen efter 9. klasse, men derefter ved jeg ikke rigtig hvad jeg vil. Om 5 år er jeg 20, så det skal ikke kunne udelukkes at jeg er flyttet hjemmefra. Jeg venter og ser hvad fremtiden bringer. Jeg prøver at leve i nuet, selvom fremtiden lyder mere spændende og fortiden er noget jeg savner. Der vil altid være en ny dag imorgen, så må vi bare se hvad den vælger at bringe til os. :)
Har I en idé om hvor i er om 5 år?
-Anna
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar