onsdag den 12. juni 2013

Dyr shopping





I mandags følte jeg ligesom bare for at bruge nogle penge i Elgiganten. Det blev til 3050kr i alt, så det gik jo fint.:) Jeg har købt en dock station fra BOSE, som spiller fantastisk! Derudover har jeg købt en ekstern harddisk til mine billeder og en beskyttelse til min linse(på kameraet). her er prisen for tingene:
Dockstation fra BOSE: 1999,-
Ekstern harddisk: 699,-
Kamerabeskyttelse: 350,-

Hvad brugte i sidst penge på?

-Anna

2 kommentarer:

  1. Sidst brugte jeg penge på en romkugle i 7-eleven, hahaha :D
    - Har du arbejde eller hvad, for hold da helt kæft en dyr tur i elgiganten! :O Jeg ville personligt ALDRIG bruge så mange penge, er så nærig. :D

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Haha, skønt! :)
    Ja, jeg har faktisk to, ellers ville jeg slet ikke kunne betale mine udgifter, haha. :)
    Så sparer du jo også penge, det er jo smart. :)
    -Anna

    SvarSlet