I mandags følte jeg ligesom bare for at
bruge nogle penge i
Elgiganten. Det blev til
3050kr i alt, så det gik jo fint.:) Jeg har købt en dock station fra BOSE, som spiller
fantastisk! Derudover har jeg købt en ekstern harddisk til mine billeder og en beskyttelse til min linse(på kameraet). her er prisen for tingene:
Dockstation fra BOSE: 1999,-
Ekstern harddisk: 699,-
Kamerabeskyttelse: 350,-
Hvad brugte i sidst penge på?
-Anna
Sidst brugte jeg penge på en romkugle i 7-eleven, hahaha :D
SvarSlet- Har du arbejde eller hvad, for hold da helt kæft en dyr tur i elgiganten! :O Jeg ville personligt ALDRIG bruge så mange penge, er så nærig. :D
miaekholm.blogspot.dk
Haha, skønt! :)
SvarSletJa, jeg har faktisk to, ellers ville jeg slet ikke kunne betale mine udgifter, haha. :)
Så sparer du jo også penge, det er jo smart. :)
-Anna