onsdag den 12. juni 2013

Kedsomheden overtager..



Jeg beklager at min blogchallenge er lidt forskudt. Jeg får lige indhentet det. Jeg lavede fysik-lektier hele tirsdag, så jeg har ikke haft tid før nu. Jeg brugte 4-5 timer på det og jeg er ikke ligefrem vild med fysik. 

Hvad synes i om fysik?

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar