Det sidste du spiste og drak
Jeg ved godt det ikke er den
mest interesante mad jeg har fået, men det
smager godt. Det øverste billede er
miniflütes med
smør og
tun. Det nederste billede er en
icetea flaske, som jeg har fyldt op med
vand. :)
Hvad har i spist idag?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar