onsdag den 12. juni 2013

Day 23



Det sidste du spiste og drak

Jeg ved godt det ikke er den mest interesante mad jeg har fået, men det smager godt. Det øverste billede er miniflütes med smør og tun. Det nederste billede er en icetea flaske, som jeg har fyldt op med vand. :)
Hvad har i spist idag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar