Hvad har du i din taske?
Jeg har valgt at i skal se min
skoletaske. Jeg har nemlig ikke rigtig andre tasker, som jeg bruger. I min taske har jeg lidt af hver, som i nok kan se. Jeg tror ikke i behøver en nærmere beskrivelse af hvad det er jeg har med. :) Vi har
projektuge, så jeg har ikke så meget i min taske lige pt. :)
Hvad er det vigtigste i jeres taske?
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar