søndag den 16. juni 2013

Day 25










Hvad har du i din taske?

Jeg har valgt at i skal se min skoletaske. Jeg har nemlig ikke rigtig andre tasker, som jeg bruger. I min taske har jeg lidt af hver, som i nok kan se. Jeg tror ikke i behøver en nærmere beskrivelse af hvad det er jeg har med. :) Vi har projektuge, så jeg har ikke så meget i min taske lige pt. :)

Hvad er det vigtigste i jeres taske?

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar