Så blev det ''fars dag''. Så selvfølgelig skal i da lige se min far. Mange siger at jeg ligner ham, men jeg kan ikke se det. Jeg elsker min far og elsker at dyrke vores fælles interesse sammen, nemlig motion. Han er en fantastisk far, som altid er der for mig. :) Jeg gav ham 3 af hans ynglings is og valget mellem en undervandskamera eller en grill. :)
Hvad gav i jeres far?
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar