I får lige et par hurtige
før, efter billeder. Jeg er typen der
roder en del, så er det sagt. :) Jeg hørte engang en meget klog person sige:
''Kreative mennesker roder'' Så jeg lever i håbet om at jeg er
super kreativ. :)
Jeg ved ikke med jer, men når jeg roder ligger ting i
bunker. Nogle kalder det
kaos. Jeg kalder det
organiseret rod. :)
Er der nogle af jer, som roder ligesom mig? :)
-Anna
Dit rod er intet i forhold til mit, hahah :D
SvarSlet- Elsker sådan nogle før og efter billeder! Fedt indlæg!
miaekholm.blogspot.dk
Det bliver min mor glad for at høre. Haha! :)
SletJeg er glad for at du kan lide indlægget. :)
-Anna
haha roder også selv vildt meget !:)
SvarSletDu har en rigtig fed blog, Kunne du tænke dig at følges? :-)
Knus Nana//
Bynanasoerensen.blogspot.dk
Det er skønt! :)
SletTusind tak. Din blog er også rigtig fed. Så selvfølgelig. :)
-Anna
Hej :-)
SvarSletDu har en god blog, jeg tænkte på om du ikke ville tjekke min nye blog, vi er to personer om den. Det kunne være lækkert hvis du ville følges med os? :)
- alloutofdamnsense.blogspot.dk
Jeg vil da rigtig gerne tjekke den. :)
Slet-Anna
nice blog!! :)
SvarSlethttp://victoriapeace.blogspot.com.es/
Tusind tak! :)
SletTjekker lige. ;)
-Anna
Super god blog :) Kan godt lide dine billeder. Har du lyst til måske at tage et kig på min blog?
SvarSletcecilielindhardt.blogspot.dk
xx
Tak. :) Ja selvfølgelig! :)
Slet-Anna