fredag den 7. juni 2013
Day 19
Dine kælenavne og grunden til du har dem
De fleste kalder mig bare Anna, men der er dog nogle få, som har valgt at give mig kælenavne.
Ansebasse: Ja, det har egentlig ikke den helt store baggrundshistorie. Det var mest fordi folk synes at det lød super sjovt. Det skal lige siges at det er lidt trættende i længden, men det er da meget sødt. :)
Nuddi: Jeg har gået til svømning med Frederikke, som jeg valgte at kalde Buddi, fordi jeg synes det lød så sødt. Derefter valgte hun at kalde mig for Nuddi. Sådan fik vi hurtigt navnene Nuddi og Buddi.
Efter jeg er stoppet til svøming kalder vi stadig hinanden det ind imellem. Det er meget sjovt. :)
Har i også kælenavne? :)
-Anna
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar