torsdag den 6. juni 2013

Clean up



I får lige et par hurtige før, efter billeder. Jeg er typen der roder en del, så er det sagt. :) Jeg hørte engang en meget klog person sige: ''Kreative mennesker roder'' Så jeg lever i håbet om at jeg er super kreativ. :)
Jeg ved ikke med jer, men når jeg roder ligger ting i bunker. Nogle kalder det kaos. Jeg kalder det organiseret rod. :)

Er der nogle af jer, som roder ligesom mig? :)

-Anna

10 kommentarer:

  1. Dit rod er intet i forhold til mit, hahah :D
    - Elsker sådan nogle før og efter billeder! Fedt indlæg!

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver min mor glad for at høre. Haha! :)
      Jeg er glad for at du kan lide indlægget. :)
      -Anna

      Slet
  2. haha roder også selv vildt meget !:)
    Du har en rigtig fed blog, Kunne du tænke dig at følges? :-)

    Knus Nana//
    Bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt! :)
      Tusind tak. Din blog er også rigtig fed. Så selvfølgelig. :)
      -Anna

      Slet
  3. Hej :-)
    Du har en god blog, jeg tænkte på om du ikke ville tjekke min nye blog, vi er to personer om den. Det kunne være lækkert hvis du ville følges med os? :)

    - alloutofdamnsense.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil da rigtig gerne tjekke den. :)
      -Anna

      Slet
  4. nice blog!! :)
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    SvarSlet
  5. Super god blog :) Kan godt lide dine billeder. Har du lyst til måske at tage et kig på min blog?

    cecilielindhardt.blogspot.dk
    xx

    SvarSlet