mandag den 20. maj 2013

Øster Hurup




Så er Pinseferien ved at være ovre. jeg har brugt min tid i Øster Hurup i vores båd. Lørdag havde jeg besøg af DD og søndag havde jeg besøg af Frederikke, som i kan se ovenfor (hende med mørkt hår).
Hvad har i lavet i jeres ferie? :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. wauw nogle smukke billeder! Jeg følger dig nu.. Håber du vil tjekke min blog ud, for flere smukke billeder!
    knus - josephinefotoblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! jeg tjekker den da lige. :)
      -Anna

      Slet
  2. Det sidste billede er SÅ flot! Stemningsfyldt og spændende på den helt rigtige måde!

    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) Jeg tjekker da lige din blog. :)
      -Anna

      Slet