mandag den 20. maj 2013


Jeg synes at det kunne væres sjovt at gennemføre sådan en 30 day blog challenge, så det har jeg nu tænkt mig at gøre. :) Jeg håber selvfølgelig at i vil følge med. :)

-Anna

2 kommentarer:

  1. Glæder mig! :)
    - Tror måske også jeg vil prøve at lave den?

    sweetlove-bloggen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt! :) Det lyder godt. Jeg tjekker den da lige. :)
      -Anna

      Slet