lørdag den 18. maj 2013

Løbeprogram





Hej skønne læsere! jeg er i virkelig dårlig form når det kommer til det med at løbe, men jeg har fundet et helt fantastisk program! I løbet af 12 uger bliver du langsomt trænet op til at kunne løbe 5 km. Jeg er kun lige begyndt, men jeg håber og tror virkelig på at det kommer til at virke. :) Følg linket hvis det kunne være noget for jer HER!

-Anna

4 kommentarer:

  1. Heej. Har lige fundet din blog, kan virkelig godt lide den! Elsker måden du redigere med at det vigtige i billedet har farve, men ikke resten.
    Vil du måske følges? -Jeg følger ihvertfald dig nu! ;)
    knus

    blogbyjosefine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Din blog er rigtig fin, så jeg følger dig nu. :)
      -Anna

      Slet
  2. Vil rigtig gern følges.. sikke en fin blog du har :)

    Knus //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet