fredag den 31. maj 2013

Øster Hurup med Frederikke - igen












Så er Frederikke og jeg i Øster Hurup igen. I skal selvfølgelig ikke snydes for billederne, så i får dem da lige her. Vi tager nok nogle flere i løbet af weekenden. husk at nyde det dejlige vejr. (Husk solcreme) Vi hygger os rigtig meget, så jeg håber i gør det samme. :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. Så er der kommet et indlæg med skoene ;)

    Knus Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. virkelig flotte billeder!
    er specielt vild med det første, det er virkelig skønt! :)

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) Det er jeg glad for at høre. :)
      Jeg kigger lige forbi. :)
      -Anna

      Slet