Så er Frederikke og jeg i Øster Hurup igen. I skal selvfølgelig ikke snydes for billederne, så i får dem da lige her. Vi tager nok nogle flere i løbet af weekenden. husk at nyde det dejlige vejr. (Husk solcreme) Vi hygger os rigtig meget, så jeg håber i gør det samme. :)
-Anna
Så er der kommet et indlæg med skoene ;)
SvarSletKnus Maria
//notanordinarymind.blogspot.dk
Super! Så tjekker jeg lige. :)
Slet-Anna
virkelig flotte billeder!
SvarSleter specielt vild med det første, det er virkelig skønt! :)
kram
http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/
Tusind tak! :) Det er jeg glad for at høre. :)
SletJeg kigger lige forbi. :)
-Anna