tirsdag den 21. maj 2013








Personligt er jeg selv meget madglad. Så det kan i lige så godt få at vide. Jeg synes selv at maden vi får hjemme ved mig er langt over standard(og det er dejligt). Vi får godt nok pizza næsten hver fredag, men ud over det så synes jeg at vi spiser ret sundt og varieret. Ovenover kan i se nogle billeder, som jeg har taget de sidste par dage af vores mad. jeg håber at det ser indbydende ud. :)

-Anna

9 kommentarer:

  1. Super fin blog! Rigtig hyggelig :)

    Knus Sille
    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg tager lige et kig. :)
    -Anna

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert og indbydende ud :-))

    Flot blog du har! :D Jeg har dog en smule svært ved at læse teksten ;)

    Knus<3
    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du synes! :)
      Skriftypen eller skriftstørrelsen? :)
      Jeg kigger da lige. :)
      -Anna

      Slet
  4. Hej Anna! Årh hvor bliver jeg sulten nu - det ser vild lækkert ud!
    Jeg har svaret på din kommentar på min blog omkring min billederedigering :)

    Knus
    josephinelinneberg.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver min mor glad for at høre, haha! :)
      Super! jeg går lige ind og tjekker. :)
      -Anna

      Slet
  5. Det ser rigtig godt ud - og flotte billeder du tager.
    Er blevet fast læser af din skønne blog!! Håber du vil kigge forbi min og evt gøre det samme, hvis det lyster?

    www.princessofcph.blogspot.dk

    Kram, Rosa :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! :) Jeg tjekker da lige..
      -Anna

      Slet