Personligt er jeg selv
meget madglad. Så det kan i lige så godt få at vide. Jeg synes selv at maden vi får hjemme ved mig er langt
over standard(og det er dejligt). Vi får godt nok
pizza næsten hver fredag, men ud over det så synes jeg at vi spiser
ret sundt og varieret. Ovenover kan i se nogle billeder, som jeg har taget de
sidste par dage af vores mad. jeg håber at det ser
indbydende ud. :)
-Anna
Super fin blog! Rigtig hyggelig :)
SvarSletKnus Sille
silleagerskov.blogspot.com
Tusind tak! Jeg tager lige et kig. :)
SvarSlet-Anna
Det ser lækkert og indbydende ud :-))
SvarSletFlot blog du har! :D Jeg har dog en smule svært ved at læse teksten ;)
Knus<3
resofikka.blogspot.dk
Det er jeg glad for du synes! :)
SletSkriftypen eller skriftstørrelsen? :)
Jeg kigger da lige. :)
-Anna
Hej Anna! Årh hvor bliver jeg sulten nu - det ser vild lækkert ud!
SvarSletJeg har svaret på din kommentar på min blog omkring min billederedigering :)
Knus
josephinelinneberg.blogspot.com
Det bliver min mor glad for at høre, haha! :)
SletSuper! jeg går lige ind og tjekker. :)
-Anna
Haha, det var godt!:)
SletDet ser rigtig godt ud - og flotte billeder du tager.
SvarSletEr blevet fast læser af din skønne blog!! Håber du vil kigge forbi min og evt gøre det samme, hvis det lyster?
www.princessofcph.blogspot.dk
Kram, Rosa :)
Hvor er du bare sød! :) Jeg tjekker da lige..
Slet-Anna