Hvad lavede du idag?
I dag har jeg først været i skole, hvor vi har færdiggjort
vores reklame (som i kan se hvis i trykker på det nederste billede) Eller HER!. Da jeg kom hjem var min fjernudløser kommet, så den får i også
lige et par billeder af. Derudover har jeg brugt min dag på lektier og 4 timers
arbejde. Jeg håber at i allesammen har haft en rigtig godt onsdag(selvom det regner). :)
-Anna
Tak for kommentaren på min blog :)
SvarSletDen gjorde mig glad. Din blog er rigtig rigtig fin, og det er nogle vildt hyggelige billeder.
planetenjulia.blogspot.dk
Det var da så lidt. :) Tak! ;)
SvarSlet-Anna
Tusind tak fordi havde lyst til at følge mg Anna
SvarSlet- jeg følger også dig nu :)
Tusind tak! :)
Slet-Anna