Første gang jeg hørte om blogspot var da en af mine veninder havde en blog. Jeg syntes at hendes blog var super spændende og spurgte hende derfor om hun ville hjælpe mig med at få en. Det var starten på min første blog - Wonderful life. Derefter har jeg haft et par andre og nu denne her.
Jeg blogger fordi jeg synes det er hyggeligt og fordi jeg godt kan lide at vise hvad jeg går rundt og laver. Jeg elsker at se folk kan lide det jeg laver og eventuelt kan finde inspiration. Jeg sætter derfor stor pris på alle jer som følger mig og kommenterer på det jeg laver.
-Anna

Hey...
SvarSletVille bare lige skrive her da det kunne være at du ikke så beskeden inde på min blog ;)
De sko med kilehæl er i str. 38 ...
Knus //notanordinarymind.blogspot.dk
Hey.
SvarSletOki, er de store eller små i størrelsen? :)
-Anna