torsdag den 30. maj 2013

Day 11




En youtubevideo du specielt godt kan lide

Jeg har forelsket mig i en sang. De fleste af jer kender den nok. Til dem af jer som ikke kender den. Her er den. :) Just give me a reason med Pink. :)

-Anna

2 kommentarer:

  1. Uuuh den er så god den sang! Jeg følger dig nu på bloglovin' og håber du vil gøre det samme :D

    xoxo

    SvarSlet
  2. Den er fantastisk! :) Dejligt. Det vil jeg da gerne. :)
    -Anna

    SvarSlet