Mine mål/gøremål for denne måned og hvorfor?
Jeg har egentlig ikke rigtigt noget vigtigt, som jeg skal nå. Jeg synes det er hyggeligt hele tiden at have nogle små mål. Jeg ved at der er mange af jer, som ikke gider læse tekster, så jeg har taget et billede med mine mål i stedet for. Jeg håber i kan læse min skrift. Jeg har lavet målene for hyggens skyld, så derfor. :)
Har i nogle mål?
-Anna
Hej!
SvarSletSuper lækker blog du har! Jeg håber du er med på at følges?:-D
http://highhopes-camilla.blogspot.dk/
Kys Camilla
Hej. :)
SvarSletTak!:) Jeg tjekker den da lige. :)
-Anna
Vildt fed idé!
SvarSletJeg er nok selv nød til, at begynde at træne, og stoppe med at spise så meget kage, hehe
http://amandadamtoft.blogspot.dk
Tak tak. :) Hehe. Jeg tjekker den da lige. :)
SvarSlet-Anna
Super fed blog du har dig! :) - behindtheattitude.blogspot.dk
SvarSletTusind tak! :) Jeg tjekker den da lige. :)
Slet-Anna